Politique d'expédition
Nadat jouw bestelling is verzonden ontvang je van ons een track & trace code van PostNL of DHL. Deze track & trace vind je in je verzendbevestiging.
Gratis verzending en bezorging
Op werkdagen geldt: voor 23:00 besteld is de volgende dag in huis (tenzij anders aangegeven op de productpagina). Alle bestellingen binnen Nederland en België worden gratis bij je afgeleverd. Ben je niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij je buren. Of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. zondag).
Vertraagde levering
Op werkdagen voor 23:00 besteld, is de volgende dag in huis. Wij proberen hier altijd aan te voldoen. Helaas gaat het ook eens mis. In het geval dat het tóch misgaat proberen wij er alles aan te doen om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Zodra we merken dat het bij jouw bestelling is misgegaan, nemen we direct contact met je op. Wij proberen je altijd op de hoogte te houden van de status van je bestelling
Pakket niet ontvangen en overige vragen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
– Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer via deze link op de Track & Trace pagina of de tijdvakindicatie van de levering mogelijk is verschoven.
– Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
– Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorg moment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd
Dat is inderdaad niet de bedoeling! Als uw bestelling beschadigd is, neem dan contact op met onze klantenservice
Mijn adres is verkeerd ingevuld
Heb je per ongeluk iets besteld en heb je een fout gemaakt in je adresgegevens. Dat kan natuurlijk gebeuren! Geen probleem, neem contact op met onze klantenservice en laat ons weten wat er veranderd moeten worden. Doe dit wel voor 17.00 uur zodat wij het adres nog op tijd kunnen aanpassen.
Ik heb een order geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Al betaald maar toch je order geannuleerd? Wij storten binnen 3 werkdagen het bedrag terug op je rekening.